Elektriada 2014

Pravila

"Zlato pravilo je, da ni zlatega pravila."

George Bernard Shaw

Na Elektriadi seveda ni tako. Pravila morajo biti, sicer ...

Več ...

Badminton

Badminton

Končni vrstni red

  1. SŠTS Šiška
  2. Vegova Ljubljana
  3. ŠC Krško - Sevnica
  4. ŠC Ravne
  5. ŠC Ptuj
  6. ŠC Nova Gorica
  7. ŠC Velenje 1
  8. ŠC Novo mesto
  9. ŠC Celje
  10. ŠC Velenje 2
  11. Murska Sobota
  12. GEPŠ Piran
  13. SERŠ Maribor

Več

Biljard

Biljard

Končni vrstni red

  1. ŠC Novo mesto 1
  2. ŠC Ptuj 2
  3. ŠC Velenje 2
  4. ŠC Kranj 2
  5. ŠC Ptuj 1
  6. ŠC Nova Gorica 1
  7. ŠC Kranj 1
  8. SPTŠ Murska Sobota 1

Več

Kegljanje

Kegljanje

Končni vrstni red

  1. ŠC Nova Gorica
  2. SERŠ Maribor
  3. ŠC Ravne na Koroškem
  4. STPŠ Trbovlje
  5. ŠC PET Ljubljana
  6. ŠC Kranj
  7. GEPŠ Piran
  8. ŠC Krško - Sevnica
  9. SPTŠ Murska Sobota
  10. ŠC Novo mesto
  11. VEGOVA Ljubljana
  12. ŠC Velenje
  13. ŠC Celje

Več

Košarka

Košarka

Končni vrstni red

  1. ŠC Kranj
  2. ŠC Ravne Na Kor.
  3. ŠC Celje
  4. VEGOVA Ljubljana
  5. ŠC Novo Mesto
  6. ŠC Krško Sevnica
  7. CIRIUS Kamnik
  8. ŠC Ptuj
  9. ŠC Nova Gorica
  10. SERŠ Maribor
  11. SŠ Domžale
  12. ŠC Velenje
  13. STPŠ Trbovlje

Več

Mali nogomet

Mali nogomet

Končni vrstni red

  1. ŠC Ravne na Koroškem
  2. ŠC Nova Gorica
  3. CIRIUS Kamnik
  4. SŠTS Šiška
  5. SPTŠ Murska Sobota
  6. ŠC Velenje
  7. ŠC Novo mesto
  8. SERŠ Maribor
  9. SŠ Domžale
  10. ŠC Ptuj
  11. ŠC Kranj
  12. ŠC Pet Ljubljana
  13. ŠC Celje

Več

Kros

Mini maraton

Končni vrstni red

  1. ŠC Novo mesto
  2. ŠC Nova Gorica
  3. ŠC Ravne na Koroškem
  4. ŠC Kranj
  5. SŠTS Šiška
  6. STPŠ Trbovlje
  7. ŠC Krško - Sevnica

Več

Namizni tenis

Namizni tenis

Končni vrstni red

  1. ŠC Velenje
  2. GEPŠ Piran
  3. SERŠ Maribor
  4. ŠC Novo mesto
  5. SŠTS Šiška
  6. SPTŠ Murska Sobota
  7. ŠC Ravne na Koroškem
  8. ŠC Ptuj
  9. VEGOVA Ljubljana
  10. ŠC PET Ljubljana
  11. SŠ Domžale
  12. ŠC Nova Gorica
  13. ŠC Kranj
  14. ŠC Celje
  15. STPŠ Trbovlje

Več

Odbojka

Odbojka

Končni vrstni red

  1. ŠC Velenje
  2. ŠC Ravne na Koroškem
  3. ŠC Nova Gorica
  4. ŠC Novo mesto
  5. SŠTS Šiška
  6. SPTŠ Murska Sobota
  7. ŠC Celje
  8. ŠC Kranj
  9. ŠC Krško - Sevnica
  10. SERŠ Maribor
  11. ŠC Ptuj
  12. GEPŠ Piran
  13. ŠC PET Ljubljana
  14. VEGOVA Ljubljana

Več

Pikado

Pikado

Končni vrstni red

  1. ŠC Velenje 1
  2. GEPŠ Piran 1
  3. ŠC Krško - Sevnica 2
  4. ŠC PET Ljubljana 2
  5. SPTŠ Murska Sobota 1
  6. ŠC Nova Gorica 1
  7. ŠC Celje 2
  8. ŠC Celje 1

Več

Plavanje

Plavanje

Najboljši po kategorijah

mlajši moški

  1. Rogelj Aljaž - ŠC Kranj
  2. Strniša Gašper - ŠC Kranj
  3. Skok Bojan - SERŠ Maribor

starejši moški

  1. Košnik Stanislav - STPŠ Trbovlje
  2. Kompara Erik - ŠC Nova Gorica
  3. Nahtigal Janez - ŠC Velenje

mlajše ženske

  1. Košmerl Vanja - ŠC Novo mesto

starejše ženske

  1. Furlan Milena - ŠC PET Ljubljana
  2. Lapajne Maja - ni podatka
  3. Pačnik Marta - ŠC Velenje

Več

Skok v daljino

Skok v daljino

Končni vrstni red

  1. ŠC Novo mesto
  2. ŠC Kranj
  3. ŠC Velenje
  4. ŠC PET Ljubljana
  5. ŠC Ravne na Koroškem
  6. SPTŠ Murska Sobota
  7. ŠC Krško - Sevnica
  8. ŠC Ptuj
  9. SERŠ Maribor
  10. VEGOVA Ljubljana

Več

Šah

Šah

Končni vrstni red

  1. ŠC Novo mesto
  2. ŠC Velenje
  3. ŠC Krško - Sevnica
  4. ŠC Ptuj
  5. SPTŠ Murska Sobota
  6. SŠTS Šiška

Več

Tenis

Tenis

Končni vrstni red

  1. ŠC PET Ljubljana
  2. ŠC Novo mesto
  3. Vegova Ljubljana
  4. ŠC Kranj
  5. ŠC Domžale
  6. ŠC Nova Gorica
  7. ŠC Ravne
  8. ŠC Velenje

Več

Vlečenje vrvi

Vlečenje vrvi

Končni vrstni red

  1. VEGOVA Ljubljana
  2. ŠC Celje
  3. ŠC Nova Gorica
  4. SPTŠ Murska Sobota
  5. ŠC Krško - Sevnica
  6. SŠ Domžale
  7. ŠC Ravne na Koroškem
  8. ŠC PET Ljubljana
  9. STPŠ Trbovlje
  10. ŠC Ptuj
  11. ŠC Velenje
  12. SŠTS Šiška
  13. SERŠ Maribor

Več


Pravila

1. BADMINTON

Ekipo sestavlja mešana dvojica.

Igra se na en dobljeni niz do 21, pri rezultatu 11, doseženem na katerikoli strani, dvojici zamenjata strani igrišča. Igra se brez podaljškov.

V finalu se igra po trenutno veljavnih pravilih BZS, na dva dobljena niza do 21, na dve točki razlike, največ do 30. Pred začetkom sodnik izvede žrebanje, zmagovalec izbere stran igrišča ali začetni servis.

Igra se s plastičnimi žogami. Lahko igrate s svojimi loparji ali loparji in žogicami, ki jih priskrbi organizator. V primeru časovne stiske ali manjšega števila prijavljenih ekip, si organizator pridržuje pravico do spremembe načina tekmovanja. Vsaka stran servira do napake, ko servis pridobi nasprotnik. Servira se diagonalno, ob sodem rezultatu serverja z desne in ob lihem z leve. Igralca torej spreminjata svojo postavitev na igrišču le, ko nabirata točke. Ob serviranju in sprejemanju servisa mora server stati na svoji polovici, med igro pa lahko poljubno krožita po igrišču in odbijata žogo. Na vsaki strani mreže je le en odboj, način odboja je poljuben, razen pri servisu. Servis mora biti izveden z glavo loparja nižje od pasu (spodnji servis), z obema nogama na tleh, znotraj svojega diagonalnega polja, izza servisne črte. Servis je pravilen, če pade žoga diagonalno preko servisne črte in ne preko predzadnje črte diagonalnega polja (zadnja servisna črta, le pri igrah dvojic).

Med igro veljajo vse zunanje meje igrišča. Če pade žoga na črto, velja za dobro, saj črte sodijo v igrišče. Vsaka napaka pomeni točko nasprotnika.

2. BILJARD

Ekipo sestavljata moški in ženska. Vsak izmed njiju ima po en (1) udarec izmenično.

Cilj igre

Osmica je igra z napovedovanjem, s petnajstimi obarvanimi in oštevilčenimi ter belo kroglo. En igralec igra s polnimi (enobarvnimi) kroglami, označenimi od ena do sedem, drugi pa s pisanimi, označenimi od devet do petnajst. Igro zmaga igralec, ki prvi potopi sedem krogel svoje skupine in kroglo številka osem. Igra se na dve dobljeni igri na izpadanje.

Napoved

Pri igri z napovedjo je potrebno napovedati kroglo in tudi žep, v katerega namerava igralec potopiti kroglo. Če je namen očiten, ga ni potrebno posebej napovedati. Nasprotnik ali sodnik lahko v dvomljivih primerih vpraša za namero igralca pred udarcem. Krogle, potopljene ob prekršku ali napaki, se ne vračajo, ne glede na to, ali so to igralčeve ali nasprotnikove krogle. Dolžnost napovedi ne velja za otvoritveni udarec (break). Igralec nadaljuje igro, če je pri otvoritvi pravilno potopil vsaj eno kroglo.

Postavitev krogel

Krogle se zložijo v trikotnik tako, da je prva krogla na nožišču, krogla številka osem je položena v sredino, vse ostale krogle pa se naključno postavijo v trikotnik, vendar ne tako, da bi bile vse krogle iste skupine zložene na isti strani trikotnika. Vogalni krogli v zadnji vrsti morata biti različnih skupin.

Pravica do otvoritve

Pravico do otvoritvenega udarca ima igralec, ki je zmagal pri ‘bližanju’. V nadaljevanju otvoritev izvršujeta igralca izmenično.

Pravilna otvoritev

Igralec ima prosto izboljšavo položaja v čelnem polju. Kot pravilno izveden otvoritveni udarec se šteje: • če so se najmanj štiri krogle zaletele v ogrado • če je ena krogla padla v žep • če se najmanj štiri krogle niso zaletele v ogrado, ima nasprotnik pravico do nove otvoritve, igralec prepusti novo otvoritev nasprotniku ali pa sprejme pozicijo krogel in igra iz nastale situacije.

Prekršek z belo pri otvoritvi

Če pade bela v žep ali z mize pri otvoritvenem udarcu, nasprotnik prevzame nastalo pozicijo:

  • vse krogle, ki so bile potopljene, ostanejo v žepih (razen številke osem)
  • beleži se prekršek (faul)
  • nasprotnik ima izboljšavo položaja z belo v roki v čelnem polju in prosto izbiro skupin.

Obarvana krogla izskoči z mize pri otvoritvi

Če ena ali več barvnih krogel pri otvoritvi pade z mize, se ponovno postavijo na nožno črto in igralcu se beleži prekršek. Nasprotnik lahko igra iz nastale pozicije ali pa ima belo v roki v čelnem polju.

Krogla številka osem pade pri otvoritvi

Če pade številka osem pri pravilno izvedeni otvoritvi, ima igralec pravico vrniti kroglo številka osem na nožišče ali pa ponovno izvesti otvoritveni udarec. Če padeta številka osem in bela krogla, ima nasprotnik pravico do nove otvoritve, prepustiti novo otvoritev nasprotniku ali pa vrniti številko osem na nožišče in z belo v roki igrati iz čelnega polja.

Prosta izbira (odprta igra)

Prosta izbira pomeni, da še ni določeno, katero skupino krogel ima kateri igralec. Če ima igralec prosto izbiro, lahko z vezavo ‘prazna-polna’ potopi polno kroglo v žep ali obratno, vendar mora napovedati kroglo in žep. Neposredno po otvoritvi je zmeraj prosta izbira. Dovoljeno je tudi s številko osem potopiti polno ali prazno kroglo. Tako odigrana krogla ostane v žepu, vendar igralec prepusti igro nasprotniku s prosto izbiro. Pri prosti izbiri s prekrškom potopljene krogle ostanejo v žepih.

Izbira skupine

Z otvoritvijo še ni določena skupina krogel, na katero mora igralec igrati. Čim igralec potopi prvo pravilno zadeto kroglo, ta določi njegovo skupino. Opomba: Po otvoritvi je zmeraj prosta izbira (odprta miza).

Pravilen udarec

Pri vseh udarcih (razen otvoritve ali ko je prosta izbira) mora igralec najprej zadeti kroglo svoje skupine in nato potopiti eno (ali več) kroglo ali pa se mora vsaj ena krogla zaleteti v ogrado. Opomba: Zadetek krogle druge skupine, ko se bela odbije od stranice, se šteje kot prekršek. Prva mora biti obvezno zadeta krogla iz lastne skupine.

Varnostni udarci (safe shots)

Iz taktičnih razlogov lahko igralec potopi kroglo svoje skupine, vendar bi rad prepustil igro nasprotniku; v tem primeru napove varnostni udarec ‘safe’. Vse krogle s to napovedjo ostanejo v žepih. Če ni bil napovedani varnostni udarec, mora igralec z igro nadaljevati.

Vrednotenje igre

Igralec lahko nadaljuje z igro tako dolgo, dokler ne zgreši oziroma ne uspe potopiti svoje krogle. Če je potopil vse krogle svoje skupine, lahko igra na kroglo številka osem.

Kazen za prekršek

Nasprotnik ima belo v roki na celi igralni površini (razen po otvoritvi, takrat v čelnem polju).

Kombinacijski udarci

Kombinacijski udarci so dovoljeni, vendar lahko igralec igra kombinacijo s številko osem samo takrat, ko je dana prosta izbira.

Nepravilno potopljene krogle

Za nepravilno potopljeno kroglo velja vsaka, če je bil pri udarcu storjen prekršek, če je krogla padla v nenapovedan žep ali pa je bil napovedan varnostni udarec. Nepravilno potopljene krogle ostanejo v žepih.

Barvne krogle, ki padejo z mize

Če padejo z mize barvne krogle, je bil storjen prekršek in obiska je konec. Krogle, ki so padle z mize, se vrnejo na nožišče. Če mizo zapusti krogla številka osem, je igra izgubljena.

Igra na kroglo številka osem

Če se igra na številko osem in je storjen prekršek ali je potopljena bela krogla, to ne pomeni izgubljene igre (razen če številka osem zapusti mizo ali pa je potopljena v žep). Nasprotnik ima nato belo v roki na celi igralni površini.

Izguba igre

Igralec izgubi igro:

  • če je storil prekršek, ko je potopil številko osem (razen pri otvoritvi)
  • če je potopil svojo zadnjo kroglo in številko osem z istim udarcem
  • če je številka osem padla z mize
  • če je potopil številko osem v napačno napovedani žep
  • če je potopil številko osem, preden je smel igrati nanjo

Pat pozicija (remi)

Če je po treh obiskih obeh igralcev (6 udarcev) razvidno, da nobeden od njiju ne želi odigrati na krogle (zaradi katere bi bila posledica izguba igre), se ta igra ponovi. Igralec, ki je začel prekinjeno igro, mora ponovno izvesti otvoritveni udarec. To pravilo velja samo, če se na mizi nahajata dve obarvani krogli in krogla številka osem.

3. KEGLJANJE

Igra se posamezno, ločeno ženske (največ dve) in moški (največ dva).

Igra je sestavljena iz 15 lučajev na polno in 15 lučajev na čiščenje.

Šteje skupni dosežen rezultat.

4. KOŠARKA

Ekipo sestavljajo trije igralci (lahko tudi ženske). Turnir se izvede po skupinah, nato sledi razigravanje.

Veljajo pravila ulične košarke:

  • Igra se po pravilih igranja ulične košarke, tekmo bo sodil sodnik z ustrezno licenco, velja načelo fair-playa
  • Ekipo sestavlja največ 8 članov, tekmo mora ekipa začeti s tremi igralci, konča jo lahko tudi samo z dvema.
  • Število menjav je neomejeno, dovoljeno pa je le med prekinitvami.
  • Na začetku tekme ali podaljška se z metom kovanca določi posest žoge (kovanec vrže sodnik).
  • Žoga spremeni posest po doseženem košu.
  • Vsak dosežen koš šteje 1 točko. Met izza črte 6,25m šteje 2 točki.
  • Žoga mora po metu na koš, če se posest žoge spremeni, zapustiti območje, ki je posebej označeno (igralec mora biti z obema nogama za to linijo ponavadi je to linija 6,25m). Če do žoge pride ekipa, ki je metala na koš, lahko nemoteno nadaljuje z igranjem.
  • Vse tekme v predtekmovanju se igrajo do 15 točk (zmaga ekipa, ki PRVA doseže 15 točk) oz. največ 15 minut. Na finalni tekmi se igra do 21, igra se na 2 točki razlike, brez časovne omejitve.
  • Zavlačevanje z žogo je prepovedano, velja nepisano pravilo 24 sekund. Ekipa je po opozorilu kontrolorja v 5 sekundah dolžna sprožiti met na koš.
  • Vsaka ekipa ima pravico do enega 30-sekundnega odmora. To število se od polfinalnih dvobojev poveča na dva odmora. Čas se med odmorom NE ustavi, odmora pa ni mogoče klicati v zadnjih dveh minutah srečanja (najkasneje torej 2 minuti in 30 sekund do konca).
  • V primeru, da po izteku 15 minut še ni zmagovalca, se igrajo podaljški. Zmaga ekipa, ki PRVA doseže 2 točki, časovne omejitve ni.
  • Pri šesti osebni napaki (izpolnjen je bonus) moštvo, nad katerim je bila storjena osebna napaka, izvaja prosti met. Posest žoge ne glede na uspešnost prostega meta ostane nespremenjena. Posest žoge se po izvajanju prostih metov zamenja le v primeru, ko je bil hkrati z osebno napako dosežen tudi koš.
  • Če je bila nad igralcem storjena osebna napaka med metom in je bil koš dosežen, se posest žoge zamenja. Osebna napaka se prišteje k bonusu.
  • Po dosojeni tehnični ali nešportni osebni napaki, se izvaja prosti met, žoga posesti ostane nespremenjena, igralec pa je izključen dokler ekipi skupaj ne dosežeta treh točk.
  • V primeru ko igralec oziroma ekipa ne spoštuje opozoril in odločitev sodnika, je to lahko razlog izključitve CELOTNE ekipe iz turnirja. V primeru, da pride do fizičnega obračunavanja med tekmovalci, pomeni to avtomatično diskvalifikacijo vseh udeleženih ekip.

5. MALI NOGOMET

Ekipo sestavljajo štirje igralci in rezerve brez vratarja. Tekmovanje poteka na prilagojenem igrišču za mali nogomet. Igra se po pravilih fut-sala. V primeru neodločenega izida se izvajajo kazenski streli. Če zmagovalec ni znan, se nadaljuje izvajanje prostih strelov izmenično po en igralec iz vsake ekipe do odločitve. Menjave so leteče. Avt se izvaja z nogo. Predmeti, ki lahko povzročajo poškodbe igralcev so prepovedani. Igralec lahko brani gol le s telesom in nogami. Igra se po skupinah in na izpadanje.

Igra traja 2 x 10 min. Za prekršek je lahko tekmovalec kaznovan z 1min izključitvijo oz. z izključitvijo do konca tekme. Na naslednji tekmi izključeni igralec nima pravice nastopa. Zmagovalci skupin napredujejo v nadaljnje tekmovanje.

Ekipa, ki začetek srečanja zamudi za več kot 10 minut, izgubi srečanje s 7 : 0.

6. MINI MARATON

Kategorije

  • Moški – letnik 1974 in mlajši
  • Moški – letnik 1973 in starejši
  • Ženske – letnik 1974 in mlajše
  • Ženske – letnik 1973 in starejše

Dolžina proge

  • Moški – 4,6 km
  • Ženske – 2,3 km

Najboljši trije iz vsake kategorije prejmejo medalje, prve tri šole z največjim številom doseženih točk pa pokale.

Točkovanje ekip

1. mesto: 100 točk, 2. mesto: 80 točk, 3. mesto: 65 točk, 4. mesto: 53 točk, 5. mesto: 44 točk, 6. mesto: 35 točk, 7. mesto: 27 točk, 8. mesto: 20 točk, 9. mesto do 15. mesto: 10 točk.

Od 16. mesta naprej: vsak udeleženec, ki se uvrsti od 16. mesta navzdol in je pretekel maraton v predpisanem času, dobi 1 točko. Časovna omejitev krajšega teka je 15 minut, daljšega pa 25 minut.

Opomba: Pri ekipnem točkovanju se upošteva skupna lestvica treh kategorij (najboljša ženska, najboljši starejši moški in najboljši mlajši moški).

7. NAMIZNI TENIS

Igra se ekipno. Ekipo sestavljajo trije igralci (dva moška in ženska). Moški si prvega nasprotnika izžrebajo, ženske igrajo med seboj. Šolo zastopa po ena mešana ekipa.

Igra se po pravilih Namiznoteniške zveze Slovenije, in sicer na tri dobljene nize.

Niz osvoji igralec, ki prvi doseže 11 točk. Pri rezultatu 10 : 10 se igra na razliko dveh točk.

Servis se zamenja na vsaki dve točki, strani igranja pa po vsakem nizu. V zadnjem možnem (petem) nizu se strani zamenjata, ko prvi igralec doseže 5 točk.

Igralci sodijo sami. V primeru nesoglasja med igralci problem rešuje vodja tekmovanja.

Igra se na izpadanje.

8. ODBOJKA

Upoštevajo se vsa pravila IVBF iz leta 1999, razen spodaj omenjenih izjem.

Ekipo sestavljajo največ trije moški in najmanj dve ženski. Turnir se izvede po skupinah. Zmagovalci skupin se uvrstijo v nadaljnje tekmovanje. Igra se na en dobljen set do 25 točk. Izjema so le prve tekme v skupinah ko se igra 2 niza in se za napredovanje računa razlika v točkah v obeh nizih. Ekipi pri 12. doseženi točki zamenjata strani.

Višina mreže je 228 cm. Predmeti, ki lahko povzročijo poškodbe, so prepovedani (prstani, zapestnice). Pred začetkom izvede sodnik žrebanje; zmagovalec izbira stran igrišča ali pravico do začetnega udarca. Ekipa ima pravico do enega 30-sekundnega odmora med igro. Odmor zahteva kapetan. Če vseh članov ekipe (največ trije moški in najmanj dve ženski) ni pravočasno na igrišču, lahko sodnik počaka največ 10 minut, da se ekipa popolni. Če tudi po 10 minutah ekipa ni popolna, se zabeleži rezultat 2 : 0 (b. b.) za ekipo, ki je bila pravočasno na igrišču v popolni postavi.

Tekmovalni sistem

Tekmovanje poteka v štirih skupinah: A, B, C in D. Ekipe igrajo znotraj skupine na izpadanje. V nadaljnje tekmovanje se uvrstijo le zmagovalci skupin. V primeru, da imata dve ekipi enako število točk, se kot prvi kriterij upošteva medsebojno srečanje. Če imamo krog več ekip z enakim številom točk, se upošteva število dobljenih in prejetih točk med ekipami, ki imajo enako število točk. Za zmago pripadata ekipi dve točki, za odigrano srečanje in poraz ena točka ter za poraz brez boja nič točk.

Tekmi za 1. in 3. mesto se igrata na dva dobljena niza. V primeru 1:1 se zlati niz igra do 15. točke.

9. PIKADO

Ekipo sestavljata moški in ženska. Šola lahko prijavi največ dve ekipi. Igra se na dve (2) dobljeni igri na izpadanje.

Otvoritev igre

Vsak par dobi po eno puščico in jo vrže v tarčo. Kdor zadene bližje središču, začne prvi z igro v konkurenci. Če se puščica ne zapiči, se met ponovi. Pri enaki oddaljenosti se met ponovi.

Igra 301

Igralci mečejo izmenično (najprej prvi iz prvega para, nato prvi iz drugega para, nato drugi iz prvega para toliko časa, dokler nekdo ne pride do ničle, vendar največ deset krogov. Če noben par ni prišel v desetih krogih do ničle, zmaga tisti, ki ima rezultat bližji ničli. Če imata oba enak rezultat, zmaga tisti, ki je prišel prvi do te številke. Drugo igro začne par, ki je v prvi igri začel drugi, in če pride do tretje igre, to začne spet prvi par iz prve igre.

10. PLAVANJE

Tekmovanje bo potekalo v zalivu z urejeno plažo tik pod hotelom. Po registraciji, se bo vsak plavalec samostojno podal na progo, kjer se mu bo izmeril čas plavanja. Zmagal bo plavalec, ki bo dvesto metrsko razdaljo preplaval v najkrajšem času. Plava se okrog boje, ki bo postavljena sto metrov od štarta in cilja. Dovoljeni so vsi znani in neznani slogi plavanja. Uporaba plavalnih pripomočkov (razen kopalk, plavalnih očal, kape in neoprenske obleke) ni dovoljena.

Vsaka šola lahko na tekmovanje prijavi 4 člane (2 Ž + 2M) v dveh starostnih kategorijah.

Kategorije

  • Moški – letnik 1974 in mlajši

  • Moški – letnik 1973 in starejši

  • Ženske – letnik 1974 in mlajše

  • Ženske – letnik 1973 in starejše

Najboljši trije iz vsake kategorije prejmejo medalje.

11. SKOK V DALJINO

Ekipo sestavljata 2 ženski in 2 moška.

Vsak od njih opravi en skok v daljino iz mesta. Skačejo bosi na blazini za merjenje skoka v daljino. Seštevek vseh 4 skokov je končni rezultat , ki ga doseže ekipa in ki se točkuje po znanem točkovniku. V primeru prestopa lahko skok ponovi samo še enkrat. Vrstni red skokov ni pomemben. Lahko najprej obe ženski, nato oba moška, ali en moški ena ženske, ali najprej oba moška.

12. ŠAH

  • Tekmovanje poteka po pravilih FIDE za hitropotezni šah. Sodnik tekmovanja mora pred začetkom tekmovanja vse šahiste in šahistke seznaniti z najpomembnejšimi določbami pravil.

  • Vsi tekmovalci in tekmovalke se morajo pravočasno (do roka, določenega v razpisu) prijaviti organizatorju tekmovanja. Iz vsake šole lahko sodeluje največ šest igralcev – največ štirje moški in največ dve ženski.

  • Posamično tekmovanje poteka v enotni konkurenci in se igra po švicarskem sistemu (9 kol), igralni pari pa se določajo z računalniškim programom za vodenje šahovskih tekmovanj. Igralni čas je 10 minut za vsakega šahista ali šahistko za celo partijo (skupaj torej največ 20 minut za partijo). Rezultat partije sodniku sporoči zmagovalec, v primeru remija pa igralec z belimi figurami.

  • Vrstni red na posamičnem tekmovanju se določi po osvojenih šahovskih točkah. V primeru enakega števila šahovskih točk odloča Medium Buchholz, nato Buchholz in v primeru enakega števila točk še rezultat medsebojnega dvoboja. Če so vsi našteti kriteriji enaki, se igra dodatni hitropotezni dvoboj (barva figur se žreba).

  • Vrstni red na ekipnem tekmovanju se določi na podlagi vsote točk najboljših treh moških in najboljše ženske iz vsake šole (torej vsota štirih rezultatov). Vsaka šola, ki ima v svoji ekipi vsaj eno šahistko, dobi 9-x nagradnih točk za ekipno tekmovanje (pri čemer je x število vseh šahistk, ki nastopijo na tekmovanju). Če imata dve ekipi enako vsoto točk, je boljša tista ekipa, katere najboljši posameznik je bolje uvrščen na posamičnem tekmovanju.

  • Organizator tekmovanja zagotovi kompletne šahovske garniture in elektronske šahovske ure.

  • Vse morebitne spore takoj razreši sodnik tekmovanja. Po končanem tekmovanju sodnik razglasi dosežene rezultate in odda posamično turnirsko ter ekipno tabelo predstavniku vsakokratnega organizatorja ELEKTRIADE.

13. TENIS

Ekipo sestavlja mešan par, moški in ženska iz iste šole.

Igra se ena igra do 9, v primeru rezultata 8:8 se igra tie-break. V primeru poraza v prvem krogu, par nadaljuje s tekmovanjem, kajti igra se do konca, do razvrstitve po vseh mestih, glede na število prijavljenih ekip. Sodijo igralci sami.

14. VLEČENJE VRVI

Število sodelujočih v ekipi: 8 (5 moških in 3 ženske).

Igrišče: Ravna površina z označeno sredinsko črto in na vsaki strani 2 m oddaljeno startno črto, za katero se postavi posamezna ekipa.

Na znak sodnika ekipi dvigneta vrv in jo napneta, tako da sredinska zastavica na vrvi obmiruje nad sredinsko črto za dve sekundi, nakar sodnik s piščalko označi začetek igre. Nihče od igralcev ne sme oviti vrvi okrog pasu, se uleči ali se z roko dotikati tal. V primeru da med igro kdo pade, je dolžan takoj vstati. Igra je zaključena, ko ekipa potegne sredinsko zastavico na vrvi prek svoje startne črte. Po vsakem potegu ekipi zamenjata strani. Če katera od ekip krši omenjena pravila, lahko pri tem potegu sodnik dodeli zmago nasprotni ekipi. Zmagovalec dvoboja je ekipa, ki zmaga v dveh potegih.

Turnir se izvede po sistemu izpadanja. Začetne pare ekip se določi z žrebom. V finalu se pomerijo tri najboljše ekipe vsaka z vsako.

*Organizator si pridržuje pravico do spremembe pravil (bodisi zaradi časovne stiske, prostorskih sprememb ali manjšega oz. večjega števila prijavljenih tekmovalcev).

Badminton

petek, 10. 10. 2014 [15:30 - 19:00]

DVORANA – NOVIGRAD


Biljard

petek, 10. 10. 2014 [14:30 - 19:00]

HOTEL MAESTRAL


Kegljanje

petek, 10. 10. 2014 [14:00 - 19:00]

KEGLJIŠČE POREČ

Vrstni red tekmovanja

Št.ŠolaUra
1GEPŠ PIRAN14:00
2ŠC VELENJE14:20
3CIRIUS KAMNIK14:40
4SPTŠ MURSKA SOBOTA15:00
5ŠC CELJE15:20
6SŠ DOMŽALE15:40
7ŠC NOVO MESTO16:00
8ŠC RAVNE NA KOROŠKEM16:20
9ŠC NOVA GORICA16:40
10ŠC PET LJUBLJANA17:00
11ŠC KRANJ17:20
12VEGOVA LJUBLJANA17:40
13ŠC KRŠKO - SEVNICA18:00
14STPŠ TRBOVLJE18:20
15SERŠ MARIBOR18:40

Košarka

sobota, 11. 10. 2014 [9:00 - 13:00]

DVORANA – NOVIGRAD


Mini maraton

petek, 10. 10. 2014 [14:00 - 15:00]

KOMPLEKS HOTELA MAESTRAL


Namizni tenis

sobota, 11. 10. 2014 [9:00 - 13:00]

DVORANA – NOVIGRAD


Nogomet

petek, 10. 10. 2014 [15:30 - 19:00]

DVORANA – NOVIGRAD


Odbojka

sobota, 11. 10. 2014 [9:00 - 13:00]

DVORANA – NOVIGRAD


Pikado

sobota, 11. 10. 2014 [9:00 - 13:00]

DVORANA – NOVIGRAD


Plavanje

sobota, 11. 10. 2014 [15:00 - 16:00]

V MORJU


Skok v daljino

sobota, 11. 10. 2014 [14:00 - 15:00]

Na hotelski plaži ob morju

Vrstni red tekmovanja

Št.Šola
1ŠC RAVNE NA KOROŠKEM
2ŠC KRANJ
3SPTŠ MURSKA SOBOTA
4SERŠ MARIBOR
5ŠC NOVO MESTO
6ŠC PET LJUBLJANA

Šah

petek, 10. 10. 2014 [15:30 - 19:00]

DVORANA – NOVIGRAD


Tenis

petek, 10. 10. 2014 [14:30 - 19:00]

IGRIŠČA PRED HOTELOM MAESTRAL


Vlečenje vrvi

sobota, 11. 10. 2014 [14:00 - 15:00]

Na hotelski plaži ob morju


ŠC Kranj
Šolski center Kranj
Kidričeva cesta 55
4000 Kranj
(04) 280-4000
info@sckr.si
http://www.sckr.si/
Na vrh